4 Şubat 2012 Cumartesi

Toygar Işıklı Yeni Albümünü "Nergis" ile Müjdeliyor!



Toygar Işıklı önümüzdeki haftalarda yayınlamayı planladığı yepyeni albümü "Hayat Gibi"nin çıkış şarkısı "Nergis"i dijital müzik platformları aracılığıyla dinleyicileriyle buluşturdu. Sözü ve müziği sanatçının ilk albümündeki hitleri "Sen Eşittir Ben" ve "Sen Bilirsin"e de imza atan Çağın Bodur'a, düzenlemesi Hakan Yeşilkaya'ya ait olan şarkı daha ilk günden sosyal medyada yankı uyandırdı. Işıklı, daha önce de katıldığı bir televizyon programında "Kırılgan" isimli şarkısını canlı seslendirmiş ve beğeni toplamıştı. 

Çıkış şarkısını sevdiyseniz bayılacağınız bir albüm geliyor demektir, çünkü "Nergis"ten daha güzel şarkılar da var albümde. Şimdilik isimlerini veremiyorum. "Nergis"i aşağıdaki linkten ücretsiz ve yasal olarak dinleyebilirsiniz. Şarkının sözleri ise yazının devamında...

NERGİS'İ ÜCRETSİZ DİNLEMEK İÇİN TIKLAYIN!

Nergis

Baharlarım aynılaştı ilki sonu kalmadı
Tavırlarım farklılaştı sabrım uykuya daldı
Dünya saçmalaştı garipsememeye başladım
Huzuru kim kaybetmiş ki ben bulmaya çalıştım

Her aşk incelip incelip vadesi dolunca kopuyor
Bitince bile bir nergis kadar güzel kokuyor
Her aşk incelip incelip vadesi dolunca kopuyor
Bitince bile bir nergis kadar güzel kokuyor

Biz dünyanın en şanssızları
Tüm zamanların en haksızları
Günün en büyük tutarsızları 
Ama en zararsızları

Biz dünyanın en şanssızları 
Tüm zamanların en haksızları
Günün en büyük tutarsızları 
Ama en zararsızlarıydık

Sen zahmet etme ne gerekiyorsa ben yaparım
Hatta gerekirse sen olurum kendimi aldatırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder