31 Ocak 2012 Salı

Haftanın Yenileri

Aydilge - Sorma

Söz - Müzik: Sezen Aksu Yönetmen: Gökhan Palas

Efsanevi Sezen Aksu şarkısı "Sorma"yı önce 90'lı yıllarda Ayşegül Aldinç ve Zeki Müren yorumlamıştı. Sezen Aksu kendisi de televizyon programında seslendirmesine rağmen bu şarkıyı 2009 yılında yayınladığı "Yürüyorum Düş Bahçelerinde" albümünde değerlendirmişti. Şimdi de Aydilge şarkıyı kendi tarzında yorumladı ve klibini yayınladı.


Murat Dalkılıç - Yalan Dünya

Söz: İsra Gülümser Müzik & Düzenleme: İskender Paydaş

Lale Devri dizisinin jenerik müziğine İsra Gülümser'in söz yazmasıyla oluşan şarkı "Yalan Dünya" adıyla Murat Dalkılıç'ın yeni albümünde yer alacak. Şarkının Beyaz Show'da seslendirilip çok beğenilmesi üzerine radyolara servis edildi, dijital müzik platformlarında da albümden önce yer alması bekleniyor.

 Murat Dalkılıç - Yudum Yudum

Söz - Müzik: Oytun Karanacak


Murat Dalkılıç'ın yeni albümünden Beyaz Show da seslendirdiği başka bir şarkı... Herkes "Yalan Dünya"ya yoğunlaşmış olsa da sosyal paylaşım sitelerinde "Yudum Yudum"a da gösterilen ilgi hiç de fena değil.


Gökçe - Ne Yapardım Video Klip


Söz: Gökçe & Esin İris Müzik: Gökçe 
Yönetmen: Burak Ertaş

Gökçe'nin Şubat başında yayınlanacak yeni albümü "Kaktüs Çiçeği"nin Burak Ertaş imzalı ilk video klibi "Ne Yapardım".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder